Page Nav

{fbt_classic_header}

Τελευταια νεα:

latest

Ενημερωτικά Δελτία των Αιρετών στο ΠΥΣΔΕ Πιερίας

Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών Μπουλούμη Δημήτρη και Βαρδακώστα Γιώργου της  Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών Ακολουθούν τα ενημερωτι...

Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών
Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών
Μπουλούμη Δημήτρη και Βαρδακώστα Γιώργου της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών

Ακολουθούν τα ενημερωτικά δελτία για τις τρεις τελευταίες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ Πιερίας

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΠΟΥΛΟΥΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
και ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ
της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Θέμα: Συνεδριάσεις ΠΥΣΔΕ στις 15-2-2017, 28-2-2017 και 9-3-2017
Συναδέλφισσες, τα θέματα που εξετάστηκαν στις τρεις παραπάνω συνεδριάσεις είναι τα εξής:
Στις 15-2-2017:
Θέμα 1ο: Εξέταση αιτήματος εκπαιδευτικού
Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ02, με την οποία ζητούσε να αναιρεθεί η διάθεσή της στο ΔΙΕΚ. Παρά το ότι υπήρξε επικοινωνία με τη Διεύθυνση του ΔΙΕΚ και προφορική διαβεβαίωση ότι η ειδικότητα της εκπαιδευτικού δεν ταυτίζεται με αυτή που ζητήθηκε (αρχαιολόγος), ωστόσο τα τρία διοικητικά μέλη του ΠΥΣΔΕ επέμειναν να μη ληφθεί καμία απόφαση μέχρι το αίτημα να διατυπωθεί από το ΔΙΕΚ γραπτώς κι έτσι η απόφαση αναβλήθηκε για επόμενο συμβούλιο. 
Θέμα 2ο: Οργανικά κενά του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης.
Κλάδος
Ειδίκευση
Αριθμός κενών
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Τρομπέτα
1
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Λύρα Ποντιακή
1
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Μπουζούκι (Τρίχορδο)
1
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Ακορντεόν
1
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Κιθάρα κλασική
3
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Κρουστά Ευρωπαϊκά (Κλασικά - Σύγχρονα)
2
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Βιολί
2
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Ταμπουράς
5
ΠΕ16,ΠΕ16.01,ΠΕ16.02,ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Πιάνο
6
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ
1
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ
1
Θέμα 3ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών.
Αναγνωρίστηκε ή τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0), σύμφωνα με την εισήγηση της υπεύθυνης διοικητικής υπαλλήλου, η προϋπηρεσία 5 συναδέλφων.
Θέμα 4ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.
Αναγνωρίστηκε ομόφωνα (5-0) η συνάφεια ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός εκπαιδευτικού.
Θέμα 5ο: Τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης εκπαιδευτικών και διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
α) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ04. Συγκεκριμένα αφαιρέθηκαν 3 ώρες από 2ο Γυμνάσιο και προστέθηκαν 3 ώρες στο ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου, προκειμένου να καλυφθεί μία κατ’ οίκον διδασκαλία.
β) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ04 για συμπλήρωση ωραρίου στο 2ο Γυμνάσιο από 4 σε 7 ώρες.
γ) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ03. Συγκεκριμένα αφαιρέθηκαν 2 ώρες διοικητικό έργο από το 4ο ΓΕ.Λ. και προστέθηκαν 2 ώρες στο ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου, προκειμένου να καλυφθεί μία κατ’ οίκον διδασκαλία.
δ) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ02 στο ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου. Συγκεκριμένα 5 ώρες διοικητικό έργο μετατράπηκαν σε 5 ώρες κατ’ οίκον διδασκαλία.
ε) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η προσωρινή τοποθέτηση ενός εκπαιδευτικού ΠΕ01 στο 4ο Γυμνάσιο και διατέθηκε στο 1ο ΕΠΑ.Λ. προκειμένου να καλυφθούν οι 8 από τις 12 ώρες κενό, που προέκυψαν από την ανάληψη καθηκόντων Αντιδημάρχου στο Δήμο Κατερίνης από τον κ. Ντούρο. Οι υπόλοιπες 4 ώρες καλύφθηκαν από εκπαιδευτικό ΠΕ01 του σχολείου.
στ) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η προσωρινή τοποθέτηση αποσπασμένης εκπαιδευτικού ΠΕ06. Τοποθετήθηκε στο Γυμνάσιο Πλαταμώνα, (λόγω απουσίας συναδέλφου με αναρρωτική άδεια) και διατέθηκε στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου για συμπλήρωση ωραρίου 9 ώρες με διοικητικό έργο.
ζ) Για τον ίδιο λόγο διατέθηκαν στο 6ο Γυμνάσιο για συμπλήρωση ωραρίου δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ06, ένας εκπαιδευτικός από το 4ο Γυμνάσιο για 4 ώρες και μία εκπαιδευτικός από το 4ο ΓΕ.Λ. για 2 ώρες.
Παρατήρηση: Η συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών με μετακίνησή τους σε περισσότερα του ενός σχολεία δημιουργεί σοβαρά προβλήματα, τόσο στους εκπαιδευτικούς, όσο και στη λειτουργία των σχολείων. Πολύ περισσότερο όταν αυτή γίνεται στη μέση της χρονιάς και απαιτεί μετακίνηση του εκπαιδευτικού την ίδια μέρα σε δύο σχολεία, χωρίς κανείς να εξασφαλίζει την μετακίνηση από το ένα σχολείο στο άλλο και χωρίς οδοιπορικά. Εξάλλου οι συνεχείς αλλαγές προγράμματος των σχολείων δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία τους και τελικά αποβαίνουν εις βάρος των μαθητών. Θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών.  
Στις 28-2-2017:
Θέμα 1ο: Αιτήματα εκπαιδευτικών.
α) Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ06, με την οποία ζητούσε να επανεξεταστεί η τοποθέτησή της για συμπλήρωση ωραρίου στο 6ο Γυμνάσιο, όπου είχε τοποθετηθεί για να αναπληρώσει συνάδελφο που πήρε αναρρωτική άδεια.
Το αίτημα απορρίφθηκε ομόφωνα (5-0), λόγω έλλειψης εναλλακτικής λύσης.
β) Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ04, με την οποία ζητούσε να αναιρεθεί η τροποποίηση της προσωρινής του τοποθέτησης, που είχε γίνει σε προηγούμενη συνεδρίαση, με την οποία είχε διατεθεί στο ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου για κατ’ οίκον διδασκαλία
Το αίτημα εγκρίθηκε ομόφωνα (5-0).
γ) Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ02, με την οποία ζητούσε να αναιρεθεί η διάθεσή της στο ΔΙΕΚ (βλέπε Θέμα 1ο στην προηγούμενη συνεδρίαση στις 15-2-2017)
Το αίτημα εγκρίθηκε ομόφωνα (5-0).
Θέμα 2ο: Άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου.
Εγκρίθηκαν ομόφωνα (5-0) δύο (2) άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου.
Θέμα 3ο: Διάθεση εκπαιδευτικών στο ΔΙΕΚ Κατερίνης.
α) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ05 στο ΔΙΕΚ από 6 σε 8 ώρες.
Ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών υπερψήφισε την τροποποίηση, λόγω του ότι η συνάδελφος είχε κάνει σχετική αίτηση.
β) Ανακλήθηκε η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ02 (βλέπε θέμα 1ο)
γ) Τροποποιήθηκε με ψήφους 3 υπέρ και 2 κατά η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ11 στο ΔΙΕΚ από 10 σε 12 ώρες. Μειοψήφησαν οι δύο αιρετοί.
δ) Διατέθηκε, με ψήφους 3 υπέρ και 2 κατά, εκπαιδευτικός ΠΕ06 για 2 ώρες στο ΔΙΕΚ. Μειοψήφησαν οι δύο αιρετοί.
Ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών καταψήφισε τη διάθεση των συναδέλφων στο ΔΙΕΚ (περιπτώσεις γ και δ), διότι:
1) έγινε υποχρεωτικά και χωρίς αίτησή τους, αντίθετα από ότι προβλεπόταν σε σχετικό έγγραφο του υπουργού παιδείας στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
2) πρόκειται για άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης και για απογευματινή λειτουργία, κάτι που προκαλεί ανατροπές στη ζωή όλων αυτών των συναδέλφων.
3) στα ΔΙΕΚ δεν υπάρχουν βιβλία, ούτε σχετική βιβλιογραφία και έτσι οι συνάδελφοι καλούνται να μετατραπούν σε συγγραφείς και να γράψουν τις δικές τους σημειώσεις σε εξειδικευμένα αντικείμενα και χωρίς καμία επιπλέον αμοιβή, παρά το γεγονός της ιδιαίτερα μεγάλης επιβάρυνσής τους. 
Θέμα 4ο: Τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης εκπαιδευτικών και διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
α) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ04 (βλέπε θέμα 1ο).
β) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ02 από το 2ο Γυμνάσιο στο ΓΕ.Λ. Κολινδρού, λόγω του ότι επέστρεψε από αναρρωτική άδεια η συνάδελφος ίδιας ειδικότητας, την οποία αναπλήρωνε.
γ) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ04 στο 2ο Γυμνάσιο από 7 σε 4 ώρες.
δ) Διατέθηκαν για συμπλήρωση ωραρίου στο 1ο Γυμνάσιο (κατ’ οίκον διδασκαλία) ένας εκπαιδευτικός ΠΕ02 για 5 ώρες, ένας εκπαιδευτικός ΠΕ03 για 2 ώρες και ένας εκπαιδευτικός ΠΕ04 για 3 ώρες.
ε) Διατέθηκαν για συμπλήρωση ωραρίου στο Μουσικό σχολείο (κατ’ οίκον διδασκαλία) ένας εκπαιδευτικός ΠΕ02 για 5 ώρες, ένας εκπαιδευτικός ΠΕ04 για 3 ώρες.
Παρατήρηση: Το νομικό πλαίσιο της διάθεσης εκπαιδευτικών για κατ’ οίκον διδασκαλία, χωρίς προηγούμενη αίτησή τους, είναι θολό και αφήνει ακάλυπτους τους εκπαιδευτικούς. Θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών.   
Στις 9-3-2017:
Θέμα 1ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.
Αναγνωρίστηκε ομόφωνα (5-0) η συνάφεια ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός εκπαιδευτικού.
Θέμα 2ο: Άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου.
Εγκρίθηκαν ομόφωνα (5-0) δύο (2) άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου.
Θέμα 3ο: Αιτήματα εκπαιδευτικών.
α) Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ04, με την οποία ζητούσε να αναιρεθεί η τοποθέτησή του για συμπλήρωση ωραρίου στο 1ο Γυμνάσιο, όπου είχε τοποθετηθεί για να καλύψει μία κατ’ οίκον διδασκαλία για 1 μήνα.
Το αίτημα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία (4-1). Μειοψήφησε ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών, λόγω του ότι ζήτησε να προσκομισθούν έγγραφα, που να βεβαιώνουν το πρόβλημα του εκπαιδευτικού. Σε μια τέτοια περίπτωση ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να απαλλαγεί εντελώς από το διδακτικό του έργο.
β) Εξετάστηκε αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού ΠΕ06, με την οποία ζητούσε να αναιρεθεί η διάθεσή της στο ΔΙΕΚ
Το αίτημα εγκρίθηκε ομόφωνα (5-0)
Παρατήρηση: Η διάθεση εκπαιδευτικών στο ΔΙΕΚ γίνεται πάντα με ψήφους 3-2 (μειοψηφούν οι αιρετοί). Δηλαδή τα διοικητικά μέλη του ΠΥΣΔΕ, πρώτα διαθέτουν εκπαιδευτικούς στο ΔΙΕΚ χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια και στη συνέχεια, κάνουν δεκτές τις ενστάσεις τους (εφόσον αυτές υποβληθούν)!  
Θέμα 4ο: Τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης εκπαιδευτικών και διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
α) Τροποποιήθηκε ομόφωνα (5-0) η διάθεση εκπαιδευτικού ΠΕ04, η οποία συμφώνησε προφορικά να διατεθεί στο 1ο Γυμνάσιο για 3 ώρες κατ’ οίκον διδασκαλία (βλέπε θέμα 3ο περίπτωση α). Να σημειωθεί ότι η τοποθέτησή της συγκεκριμένης συναδέλφου έχει τροποποιηθεί πολλές φορές από την αρχή της σχολικής χρονιάς, μετατρέποντας την σε μπαλάκι, που πηγαίνει από σχολείο σε σχολείο.
β) Διατέθηκε κατά πλειοψηφία (4-1) εκπαιδευτικός ΠΕ04 στο 2ο Γυμνάσιο για 4 ώρες (βλέπε θέμα 3ο περίπτωση α και θέμα 4ο περίπτωση α).
Ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών καταψήφισε την απόφαση, αντιπροτείνοντας την εξαίρεση του συναδέλφου, για τους εξής λόγους:
1) Το συμβούλιο κατά πλειοψηφία (4-1) είχε ήδη κάνει δεκτή την ένσταση του συναδέλφου (βλέπε θέμα 3ο) αναγνωρίζοντας τους σοβαρούς λόγους, που επικαλέστηκε.
2) Αν οι λόγοι, που επικαλείται ο συνάδελφος είναι πραγματικοί (που δεν έχουμε κανέναν λόγο να αμφιβάλουμε, παρά το ότι δεν προσκομίστηκαν τα σχετικά έγγραφα), τότε η τοποθέτησή του για διδασκαλία τεσσάρων επιπλέον ωρών σε πολυπληθή τμήματα ενός Γυμνασίου είναι πολύ πιο επικίνδυνη για την υγεία του από τις τρεις ώρες κατ’ οίκον διδασκαλία.
3) Για την λήψη της απόφασης λήφθηκε υπόψη η προφορική συναίνεση του συναδέλφου, όταν ήδη γραπτά είχε ζητήσει την απαλλαγή του από την κατ’ οίκον διδασκαλία!
γ) Διατέθηκαν ομόφωνα (5-0) για συμπλήρωση ωραρίου στο 7ο Γυμνάσιο (κατ’ οίκον διδασκαλία) μία εκπαιδευτικός ΠΕ02 για 5 ώρες, ένας εκπαιδευτικός ΠΕ03 για 2 ώρες και μία εκπαιδευτικός ΠΕ04 για 2 ώρες.
δ) Ανακλήθηκε η προσωρινή τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ02 στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου, λόγω επιστροφής από αναρρωτική άδεια του εκπαιδευτικού τον οποίο αναπλήρωνε. Η εκπαιδευτικός επιστρέφει στο ΓΕ.Λ. Λεπτοκαρυάς για διοικητικό έργο.
Θέμα 5ο: Διάθεση εκπαιδευτικού στο ΔΙΕΚ Κατερίνης.
Διατέθηκε, με ψήφους 3 υπέρ και 2 κατά, εκπαιδευτικός ΠΕ06 για 2 ώρες στο ΔΙΕΚ (βλέπε θέμα 3ο περίπτωση β). Μειοψήφησαν οι δύο αιρετοί.
Ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών καταψήφισε τη διάθεση συναδέλφου στο ΔΙΕΚ, διότι:
1) έγινε υποχρεωτικά και χωρίς αίτησή της, αντίθετα από ότι προβλεπόταν σε σχετικό έγγραφο του υπουργού παιδείας στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
2) πρόκειται για άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης και για απογευματινή λειτουργία, κάτι που προκαλεί ανατροπές στη ζωή όλων αυτών των συναδέλφων.
3) στα ΔΙΕΚ δεν υπάρχουν βιβλία, ούτε σχετική βιβλιογραφία και έτσι οι συνάδελφοι καλούνται να μετατραπούν σε συγγραφείς και να γράψουν τις δικές τους σημειώσεις σε εξειδικευμένα αντικείμενα και χωρίς καμία επιπλέον αμοιβή, παρά το γεγονός της ιδιαίτερα μεγάλης επιβάρυνσής τους. 
Θέμα 6ο: Διάθεση εκπαιδευτικών στην Α/θμια.
Διατέθηκε ομόφωνα (5-0) μία εκπαιδευτικός ΠΕ06 για 7 ώρες από το Γυμνάσιο Πλαταμώνα και μία εκπαιδευτικός ΠΕ06 για 6 ώρες από το Γυμνάσιο Λεπτοκαρυάς.
Ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών, αν και υπερψήφισε τη διάθεση, ζήτησε να διερευνηθεί κατά πόσο υπάρχουν πλεονάσματα στην πρωτοβάθμια, που μπορούν να καλύψουν το κενό. Χάρη στην παρέμβαση αυτή, οι ζητούμενες ώρες μειώθηκαν από 21 σε 13.
Παρατήρηση: Η διάθεση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια για συμπλήρωση ωραρίου, αν και είναι σύννομη έχει ως αποτέλεσμα τη μετακίνηση εκπαιδευτικών σε περισσότερα του ενός σχολεία και τη δημιουργία σοβαρών προβλημάτων, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τα σχολεία στα οποία υπηρετούν. Πολύ περισσότερο όταν αυτή γίνεται στη μέση της χρονιάς με αποτέλεσμα τις συνεχείς αλλαγές προγράμματος στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας. Διαπιστώσαμε, ύστερα από έλεγχο στη «Διαύγεια» ότι τα πλεονάσματα στην Πρωτοβάθμια είναι αρκετά, ικανά να καλύψουν το εν λόγω κενό. Ωστόσο η Πρωτοβάθμια προτίμησε να «προστατεύσει» τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς της, ζητώντας από τη Δευτεροβάθμια να βγάλει το φίδι από την τρύπα!  
Θέμα 7ο: Αιτήματα εκπαιδευτικών.
Εξετάστηκε αίτημα δύο εκπαιδευτικών ΠΕ11, που επέστρεψαν μετά τη λήξη της θητείας τους από θέσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση (Δήμος Δίου-Ολύμπου), να μην αναλάβουν το διδακτικό τους ωράριο, αλλά να παραμείνουν για διοικητικό έργο, προκειμένου να μην διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Το αίτημα συνοδευόταν από γραπτή δήλωση των δύο εκπαιδευτικών, ότι σε περίπτωση που υπάρξει ανάγκη για διδακτικό ωράριο, δέχονται να μετακινηθούν αυτοί.
Σχετικό αίτημα υποβλήθηκε και από το σχολείο αλλά και από τους εκπαιδευτικούς που τους αναπλήρωναν, ότι δέχονται να κρατήσουν το διδακτικό τους ωράριο.
Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, έγινε ομόφωνα (5-0) δεκτό το αίτημα του ενός, ενώ ο άλλος αποσπάστηκε για έναν μήνα στο Γυμνάσιο Κονταριώτισσας, προκειμένου να αναπληρώσει συνάδελφο που θα λείψει με αναρρωτική άδεια.
Θέμα 8ο: Αιτήματα εκπαιδευτικών.
Εξετάστηκε αίτημα του Σ.Δ.Ε. για διάθεση εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν κενά του σχολείου, όμως η λήψη σχετικής απόφασης δεν μπορεί να γίνει από το ΠΥΣΔΕ και έτσι το σχετικό αίτημα απορρίφθηκε. 


ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ
τηλ. 6940044993

ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ
τηλ. 6930478469

Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών